CRM – CSM
CRM 26 yıllık çağrı merkezi sektörü ve müşteri deneyimi tecrübeleri ile geliştirilmiş, kullanıcı dostu CRM – CSM çözümüdür.
CRM ve CSM Markaların müşterileriyle olan tüm etkileşimlerini ve ilişkilerini yönetmelerini sağlayan bir strateji ve teknolojidir.
Müşteri verilerini toplamak, analiz etmek ve bu bilgileri kullanarak müşteri ilişkilerini güçlendirir. CRM sayesinde müşteri ihtiyaçlarını daha iyi anlamak, müşteri deneyimini iyileştirerek, müşteri sadakatini güçlendirmek ve pazarlama stratejilerinin verimliliği arttırmak mümkün olabilmektedir.
Tüm kanalları tek bir noktadan yöneterek, müşterilerinizi tanımıza , eskalasyon yapısı ile departman, bayi, mağaza ve diğer tüm birimlerinizi akışa sürecine dahil etmenize ve bu sayede uçtan uca müşteri yolculuğunu takip edebilmenize imkan sağlamaktadır.
Süreç tasarımındaki esneklikleri, otomasyonları ve gelişmiş raporlamaları ile süreçlerinizi etkin şekilde yönetirken ve tüm aşamaları detayları ile raporlayarak analiz edebilmenize olanak sağlamaktadır.
Avantajlar & Katkılar
- İnternet üzerinden kolay erişim
- Kullanıcı dostu ara yüzleri ile süreçlerin yönetiminde hız ve verimlilik
- Tüm uygulamalar ile entegre olarak süreci bütünsel olarak tek noktadan yönetme imkanı ( Nebim, Ticimax, SAP vb )
- Proje bazında özelleştirilebilme esnekliği
- Çoklu iletişim kanallarını tek noktadan yönetimi
- Entegrasyonlar ile müşteriniz tanıma,
- Müşteri datasının tekillleştirilmesi,
- İzinli Pazarlama onayı alınması, kayıtlanması,
- İş akışları oluşturma, akışları otomatize edilmesi,
- Birimlere, mağazalara, bayilere ve kişilere iş eskalasyonu
- Eskalasyon uyarı bildirimleri ile süreç hatırlatmaları
- Sms, Mail entegrasyonu ile manuel veya otomatize edilmiş sms, mail gönderim süreçleri
- Uygulamaya giriş yapmadan eskale edilen işlerin yanıtlanabilmesi
- Anket yönetimi
- Smart Script Akışları ile süreç yönetimi
- Harita entegrasyonu ile konum & koordinat belirleme