Call Center (Çağrı Merkezi) danışmanlık hizmeti veren, markalara özel stratejik hizmetler sunarak fark yaratan firmalardır.
Sunduğu hizmetler doğrultusunda müşterinin satın alma işleminden sonra ortaya çıkan tüm sorun ve şikayetlere çözüm üretirler. Call Center firmaları müşteri memnuniyeti sağlamayı hedefler. Müşteri odaklı, profesyonel ve yenilikçi Call Center Firmaları, çağrı merkezi hizmetiyle 7/24 hizmet sunar.
Call Center (Çağrı Merkezi), kişi veya kurumların iletişimini yürüttükleri kuruluşlardır. Bu kuruluşlar çağrı merkezi olarak da ifade edilebilir. Call Center firmalarında çalışan müşteri temsilcileri, müşterilerden gelen çağrıları cevaplayarak kişi veya kurumlara destek sağlamaktadırlar. Çağrı merkezi şemsiye yani kapsayıcı bir kavram olmakla birlikte birden fazla iş kolu çerçevesinde hizmet verir. Yazılım, donanım, yardım masası, bilgi hatları, insan kaynakları ve her türlü iletişimlerini yürüttükleri kuruluşlardır. Call Center hizmeti veren firmalar sadece telefon çağrıları almazlar. Bu yanı sıra çağrı merkezi hizmeti veren firmalar e-posta, SMS, çevrimiçi sohbetler gibi iletişim kanallarını yönetirler.
Call Center müşteri hizmetleri kurum ve kuruluşlar için oldukça faydalı çözümler üretir. Bu firmaların sunduğu hizmet ve çözümler müşteri şu şekilde sıralanabilir.
Call Center Danışmanları, müşterilerin şikayet ve sorun için aradığı, temsilcilerin satış için çağrı yaptığı birçok işletme için önemli bir husustur. Bu firmalar, kişilerin kurumlar ile olan ilişkisini düzenleyerek sağlıklı bir iletişim kurulmasını sağlar. Marka veya firmaların iş konusunda güçlü etkileşimler kurarak müşterilerin sorun veya taleplerine hızlı çözümler üretir. Bu nedenle Call Center yani Çağrı merkezi, müşteri ve şirketler arasındaki köprüdür.
Call Center firmaların sunduğu hizmeti sayesinde kurum ve müşteriler arasında güçlü iletişim kurar. Güçlenen ilişkiler sonucunda müşteri memnuniyeti sağlayarak kurumların daha fazla satış yapmasına olanak tanır. Çağrı merkezleri, marka ve kurumlara da pek çok avantaj sağlamaktadır. Müşteri memnuniyeti sağlarken marka istekleri ve müşteri ihtiyaçlarına sağladığı avantajlardan bazıları şunlardır: