Çağrı Merkezi Nedir?
Çağrı merkezi , kurumların müşterilerinin telefon üzerinden iletilen destek, şikayet, satış ve tüm taleplerin yönetildiği merkezlerdir. Çağrı merkezlerinin asıl işlevi müşteriler ile kurumsal arasında iletilim kanalı kurmasıdır. Çağrı merkezlerinin verdiği hizmet kalitesi müşteri memnuniyeti artırır ve markaların gelirlerini yükseltmesini sağlar.
Call Center “Çağrı merkezi” Avantajları Nelerdir?
Çağrı merkezleri çeşitli firmaların destek merkezleri olarak hizmet verir. Call center firmaları müşterilere sanal ya da telefon yoluyla hizmet ve destek sağlar. Çağrı merkezlerinin çalışma ortamları oldukça kalabalıktır. Çok sayıda kişinin tek bir katta hizmet verdiği merkezlerdir. Bu da bu merkezlerin en olumsuz yanıdır. Nitekim herkes aynı anda farklı bir kişi ile farklı bir konu hakkında iletişim kurabilir.