Çağrı Merkezi Çözümleri
Çağrı merkezi çözümleri ile her müşterinize özel bir ilgi göstererek iş kalitesinde ve müşteri memnuniyetinde artış sağlayabilirsiniz.
Vodatech çağrı merkezi firması olarak, müşterilerinizle güçlü ve sağlam bir bağ kurmanıza sağlayacak çözümler geliştiriyoruz. Tümleşik çağrı merkezi hizmetimizle işletmenizin iletişimini güçlendirebilirsiniz. Her müşterinize özel ilgi ve çözümler sunarak şikayet ve taleplerine hızlı ve etkili yanıtlar sunabilirsiniz. Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak müşterilerinizin güvenini kazanmaya yardımcı oluyoruz. Böylelikle müşterilerinizin bekleme sürelerini daha kısa tutarak müşteri memnuniyetinizi arttırabilirsiniz. Bu noktada çağrı merkezi çözümleri iş konusunda büyük kolaylıklar sağlar.
IP Santral
IP Santral sistemi ile tüm işletme ihtiyaçlarınıza hızlı çözümler geliştiririz. Ses, görüntü ve veri iletişimini tek bir network üzerinden toplayarak işinizi kolaylaştırıyoruz. Ayrıca IP Santral kolay yönetilebilir ve programlanabilir. Bunun yanı sıra kurulum ve bakım maliyeti açısından da işletmeler için daha uygundur.
Zaman içerisinde değişen işletme ihtiyaçlarınıza yönelik IP Santral iletişim altyapısını dijitalleştirerek hızlı ve güvenilir çözümlere ulaşabilirsiniz. IP Santral içerisinde günümüzün tüm iletişim ihtiyaçları vardır. Çağrı merkezi çözümlerimizden biri olan IP Santral, gelişmiş özelliklere sahip yazılım tabanlı bir sistemdir.
Backoffice Takip Sistemi
Bacoffice çağrı merkezi hizmetimiz ile işletmenizin müşteri deneyimini güçlendiriyoruz. Bu sektörde en gelişmiş ve kullanıcı dostu bir sistemdir. Bacoffice yönetim sistemi sayesinde finans, hukuk, pazarlama, işletim desteği gibi işlerde müşteri hizmetlerine destekleyici niteliktedir.
İşletmenizi rahatlıkla yönetebilmeniz için müşterilerinizin taleplerini tespit ederek müşteri odaklı çağrı merkezi çözümleri sunuyoruz.
CRM-CSM
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) çözümlerimiz sayesinde müşterilerinizle en uygun zamanda iletişim kuruyoruz. CRM, tüm müşteri verilerinizi saklayarak müşterilerle olan her etkileşiminizi saklar. Aynı zamanda müşteri adaylarınızı puanlandırır. Vodotech ekibi olarak sunduğumuz hizmetler ile satış sürecinizi her aşamadan takip ederek yönetiyoruz.
İçerik Yönetim Sistemleri (CSM), web sitenizdeki tüm içeriklerinizi kolay bir şekilde yönetebileceğiniz sistemdir. Dijital içeriklerinizi CMS üzerinden yöneterek daha fazla zaman kazanabilirsiniz. En az teknik iş yüküyle web sitenizi profesyonel bir şekilde büyütüyoruz. CRM-CSM çağrı merkezi çözümleri sayesinde etkileşimlerinizi arttırabilirsiniz.
Kalite Ölçüm ve Performans Sistemi
Başarılı bir işletme yönetimin en önemli noktası kalite ölçüm ve performans sitemidir. İşletmenin performansını izleyerek sorunları tespit ederek daha iyi bir yol gösterir. Vodatech olarak çağrı merkezi çözümlerimizden performans sistemini kullanarak işletmeninizin verimliliğini arttırıyoruz. İşletmelerin rekabet ortamında ilerleme sağlayabilmeleri açısından kalite ölçüm ve performans sistemi önemli bir noktadır. Bu noktada hedeflerinize ulaşmanız için veri toplama ve analiz geliştirerek düzenli olarak performans ölçümlerinizi sağlıyoruz.
RPA( Robotik Process Automation)
Çağrı merkezi çözümleri RPA yani yazılım robotları sayesinde hata risklerini azaltarak iş kalitesinde ve müşteri memnuniyetinde büyük artışlar sağlıyoruz. Robotik süreç otomasyonu çalışanı taklit ederek önceden tanımlanmış görevleri yapmayı sağlayan bir sistemdir. Bu sayede muhasebe, insan kaynakları vb. görevlerde otomatikleşmeyi sağlar. Sunduğumuz robotik otomasyon 7/4 çalışarak işlerin aksamasına engel olur.
Web Chat ve Whatsapp Yönetim Platformu
Günümüzde watsapp sadece basit bir mesajlaşma uygulaması değil. İş dünyasında iletişim stratejilerinde önemli bir hale geldi. Bundan dolayı web chat ve watsapp yönetim platformu müşterilere ulaşmak için doğrudan yol sunuyor. Müşterileriniz ile ilk temasınızdan satın alma süreci gerçekleşene kadar tüm süreci profesyonel bir şekilde yönetiyoruz. Bu sayede daha üretken ve daha fazla müşteriye kolaylıkla erişebilirsiniz.