Online Destek Hizmetleri

Home   /   Online Destek Hizmetleri

Online Destek Hizmetleri / Webchat

Web sitenizde online canlı destek uygulamamızı entegre ederek , web sitelerinden anlık olarak bildirimler alarak müşterilerinizin memnuniyetinin artmasını, diğer çağrı merkezi kanallarının meşguliyetinn ve verimliliğin artmasını sağlabilmekteyiz.

Vodatech Çağrı Merkezi, online/ofline chat uygulaması ile omni channel (çoklu kanal) yönetimine katkıda bulunmaktadır.  Böylece toplam kalite, müşteri memnuniyeti artmaktadır.

WebChat hizmetinin başlıca sağladığı faydalar aşağıdaki gibidir.

  • Çağrı merkezi müşteri temsilciniz telefonlara cevap verirken aynı anda chat ile gelen taleplere de cevap verebilmekte olup ekstra maliyet yaratmadan çözüm süresini kısaltmaktadır.
  • Chat uygulamasında talep/şikayet sonrası müşteri memnuniyetini ölçülebilir,
  • Müşterilerinize özel teklifler sunulabilir.

Özellikle E-Ticaretin ülkemizde hızla büyümesi ile birlikte web sitesi üzerinden WebChat hizmetini bir iletişim kanalı olarak sunabilmek hem satış oranını artırmada, hem de müşteri memnuniyeti ve satışa dönüşüm oranınını yükseltmekte  son derece etkin bir iletişim kanalıdır.

Bizimle çalışmak isterseniz, hemen iletişime geçin!
İletişim