Vodatech Kimdir?

Çağrı merkezleri, pazarlama ve müşteri ilişkileri stratejisi açısından, birçok sektör için geçmiş 35-40 yıl içinde artan bir öneme sahip olmuştur. Türkiye’de bu konuda daha bilinçli adımlar atılmaya başlanmıştır. Bu sayede çağrı merkezinden elde edilebilecek fırsatlar daha belirgin hale gelmiştir. Günümüzde çağrı merkezleri tüketiciye daha iyi hizmet vermek, CRM uygulamaları geliştirmek, yürütmek, marka bilinci oluşturmak, satış yapmak ve tahsilat gerçekleştirmek amacıyla kullanılmaktadır. Ancak tecrübeler gösteriyor ki, hâlihazırda çağrı merkezi aracılığıyla müşterilerine hizmet veren şirketler bile henüz çağrı merkezinden elde edebilecekleri faydaların tamamını kullanmamaktadırlar.

Günümüzde şirketlerin ürün ya da hizmetlerini tek bir kanal aracılığıyla dağıtmaları artık yeterli olmamaktadır. Şirketler müşteri taleplerine birden fazla kanal ile cevap vermektedirler. Değişik kanallardan alışveriş eden müşterilerin, diğer müşterilere oranla daha fazla para harcama alışkanlıkları, bu şirketlere internet ve çağrı merkezi gibi “yüzyüze satış”a oranla çok daha düşük maliyetli kanallarla daha büyük ciro, dolayısı ile de yüksek kar elde etme şansı tanımaktadır.

Ancak; markanızın sesini yansıtan müşteri temsilcisinin yetkin olmaması ya da müşteri çağrı trafiğinin iyi yönetilmediği, elde edilen bilgilerin doğru şekilde kayıt altına alınmadığı, güncellenmediği, takip edilmediği, bilginin aynı müşteriden daha fazla ciro ve kar getirecek pazarlama aktivitelerinde kullanılmadığı bir sisteme de kimse para harcamak istemez. Çözüm; maliyet, ciro ve kalite unsurlarını dengeleyen doğru “Müşteri Hizmetleri İlişkileri ve Pazarlama Stratejisi”nin oluşturulmasından geçmektedir. Şirketler ancak bu sayede çağrı merkezlerini “büyümek Büyümek ve rekabetçi avantaj sağlamak için stratejik bir değer” haline getirebilirler.

Çağrı merkezlerinden maksimum faydayı sağlayan şirketler, yüksek kaliteli hizmeti optimum maliyetle gerçekleştirecek bir “Müşteri Hizmetleri ve Pazarlama Stratejisi” tanımlarlar ve bu stratejiyi hayata geçirmek amacıyla dış kaynak ve teknolojiyi kullanırlar. Müşterileri ile gerçekleştirdiği her işlemde, bu stratejiyi en iyi şekilde uygulayacak, hizmet verilen kişide olumlu duygu uyandıracak, çözüm ve satış odaklı, yetkin müşteri temsilcileri yaratabilmek ve bu müşteri temsilcilerinin başarılarını sürdürebilmeleri amacıyla, koçluk ve performans yönetim sistemlerine bütçe ayıracak, yönetecek bir çağrı merkezi iş ortağı ile çalışmayı seçerler.

Türkiye’nin ilk dış kaynak kullanımlı çağrı merkezi olan VODATECH, 1998 yılında kurumsal müşterilerinin tüketicileri ve iş ortakları ile olan etkileşimi sağlayan  “Müşteri Etkileşim Platformu” olarak kurulmuştur.

 VODATECH;

  • ISO27001 Bilgi güvenliği yönetimi standardına uygun çalışma şartlarının sağlandığı
  • Tüm iletişim imkanlarının ve teknolojilerinin kullanıldığı
  • İş sürekliliği ve afet yönetimi planlarına sahip
  •  7/24 hizmet hizmet sürekliliği sağlayan
  • Eş zamanlı çalışabilen üretim merkezleri ile
  • Kurumsal müşterilerine iş süreçlerinin dış kaynak ile yönetilmesine (BPO) yönelik hizmetler vermektedir.
Fikirlerinizi ve önerilerinizi bizimle paylaşın
İletişim

Vizyonumuz

Biz; bilgiliyiz, hızlıyız, uzağı görebilen ve güveniliriz. Her sektöre özel çözümler üretir, sizin için yarın hayal olanları bugün gerçekleştiririz. Rakiplerimizden farklılaşan özelliklerimizle aradığınız gelecekte de her zaman biz olacağız.

Misyonumuz

Farklı sektörlerdeki kurumsal müşterilere farklı çözümler yaratarak, hayalinden fazlasını vererek hedeflerine ulaşmasına katkıda bulunan, çağrı merkezi sektör standartlarını belirleyerek rakiplerinden farklılaşan özelliklerimizle aradığınız gelecekte de her zaman biz olacağız.

Değerlerimiz

Vodatech iş ortaklarıyla yaptığı her türlü ortak çalışmada “Şeffaflık, dürüstlük, hız, esneklik ve proaktiflik” özelliklerini ön planda tutarak iş ortaklarına katma değer sağlamaktadır.

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ile amaç müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutmaktır. Bu amaç doğrultusunda ürün ya da hizmetin her seferinde aynı kalitede üretilmesini/sağlanmasını garanti altına almayı hedefler.

ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ile amaç bilgi güvenliği ihlallerini en düşük seviyeye getirmek ve bir uygunsuzluk ya da vaka yaşandığı zaman en kısa süre içerisinde fark edip gerekli önlemleri almaktır.

ISO 10002 Şikayet Yönetim Sistemi ile amaç müşteri şikayetlerini belirlenen bir politika ve tanımlanan çözüm hedefleri doğrultusunda takip edip, müşteri memnuniyetini sağlamak koşulu ile çözümlenmesidir.