Vodatech
Kurumsal
Vodatech Kimdir?

Çağrı merkezleri, pazarlama ve müşteri ilişkileri stratejisi açısından, birçok sektör için geçmiş 35-40 yıl içinde artan bir öneme sahip olmuştur. Türkiye’de bu konuda daha bilinçli adımlar atılmaya başlanmıştır. Bu sayede çağrı merkezinden elde edilebilecek fırsatlar daha belirgin hale gelmiştir. Günümüzde çağrı merkezleri tüketiciye daha iyi hizmet vermek, CRM uygulamaları geliştirmek, yürütmek, marka bilinci oluşturmak, satış yapmak ve tahsilat gerçekleştirmek amacıyla kullanılmaktadır. Ancak tecrübeler gösteriyor ki, hâlihazırda çağrı merkezi aracılığıyla müşterilerine hizmet veren şirketler bile henüz çağrı merkezinden elde edebilecekleri faydaların tamamını kullanmamaktadırlar. 

Günümüzde şirketlerin ürün ya da hizmetlerini tek bir kanal aracılığıyla dağıtmaları artık yeterli olmamaktadır. Şirketler müşteri taleplerine birden fazla kanal ile cevap vermektedirler. Değişik kanallardan alışveriş eden müşterilerin, diğer müşterilere oranla daha fazla para harcama alışkanlıkları, bu şirketlere internet ve çağrı merkezi gibi “yüzyüze satış”a oranla çok daha düşük maliyetli kanallarla daha büyük ciro, dolayısı ile de yüksek kar elde etme şansı tanımaktadır.

Ancak; markanızın sesini yansıtan müşteri temsilcisinin yetkin olmaması ya da müşteri çağrı trafiğinin iyi yönetilmediği, elde edilen bilgilerin doğru şekilde kayıt altına alınmadığı, güncellenmediği, takip edilmediği, bilginin aynı müşteriden daha fazla ciro ve kar getirecek pazarlama aktivitelerinde kullanılmadığı bir sisteme de kimse para harcamak istemez. Çözüm; maliyet, ciro ve kalite unsurlarını dengeleyen doğru “Müşteri Hizmetleri İlişkileri ve Pazarlama Stratejisi”nin oluşturulmasından geçmektedir. Şirketler ancak bu sayede çağrı merkezlerini “büyümek Büyümek ve rekabetçi avantaj sağlamak için stratejik bir değer” haline getirebilirler. 

Çağrı merkezlerinden maksimum faydayı sağlayan şirketler, yüksek kaliteli hizmeti optimum maliyetle gerçekleştirecek bir “Müşteri Hizmetleri ve Pazarlama Stratejisi” tanımlarlar ve bu stratejiyi hayata geçirmek amacıyla dış kaynak ve teknolojiyi kullanırlar. Müşterileri ile gerçekleştirdiği her işlemde, bu stratejiyi en iyi şekilde uygulayacak, hizmet verilen kişide olumlu duygu uyandıracak, çözüm ve satış odaklı, yetkin müşteri temsilcileri yaratabilmek ve bu müşteri temsilcilerinin başarılarını sürdürebilmeleri amacıyla, koçluk ve performans yönetim sistemlerine bütçe ayıracak, yönetecek bir çağrı merkezi iş ortağı ile çalışmayı seçerler.

Türkiye’nin ilk dış kaynak kullanımlı çağrı merkezi olan VODATECH, 1998 yılında kurumsal müşterilerinin tüketicileri ve iş ortakları ile olan etkileşimi sağlayan  “Müşteri Etkileşim Platformu” olarak kurulmuştur.

 VODATECH;

  •  ISO27001 Bilgi Güvenliği Yönetimi Standardına uygun çalışma şartlarının sağlandığı
  •  Tüm iletişim imkânlarının ve teknolojilerinin kullanıldığı
  •  İş sürekliliği ve afet yönetimi planlarına sahip
  •  7/24 hizmet hizmet sürekliliği sağlayan ve
  •  Multisite teknolojiyle çalışan üretim merkezleri ile

kurumsal müşterilerine iş süreçlerinin dış kaynak ile yönetilmesine (BPO) yönelik hizmetler vermektedir.